Известие

Collapse
No announcement yet.

Възможна и удачна ли е тази "трансплантация" на ск.кутия 156 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Възможна и удачна ли е тази "трансплантация" на ск.кутия 156 1.9 JTD

    С един приятел се заговорихме на тема коли,чипове,съединител и той ми подхвърли идеята за скоростна от 2,4 JTD .Постига се висока скорост при ниски обороти,намалява товара на двигателя и икономия на гориво.
    Възможно ли е?
    Някой правил ли е подобно нещо?
    Има ли смисъл?
    Какво е мнението на знаещите и можещите?
    Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
    Avensis 2011 -2.0 D-4D

  • #2
    Ако на 2,4 мотор сложиш кутия от 1,9, ще го разтовариш, но ще натовариш кутията... Обратният вариант - за да постигнеш акселерацията на 2,4 , ще трябва да натовариш допълнително 1,9 мотора. Не съм 100% сигурен в това, но да се включа в дебата ... Надявам се и капацитетите в този форум да вземат участие

    Comment


    • #3
      Някой има ли предавателните числа? Щото аз съм останал с впечатление, че са почти (или изцяло) еднакви
      А и да уточним, за 5 или 6-степенна кутия става въпрос?
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #4
        Най-добре се огледай за някоя 6-степенна, обаче преди това трябва да нахъсаш двигателчето с някой ремап Иначе разходът може и да ти падне до 3/100 извън града, обаче ще те изпреварват и велосипедистите
        _______
        146 JTD - ex
        Renault Megane II 1.5 dci - ex

        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

        Comment


        • #5
          Колата ми е с чип и той ми дава идея за 5-степенна кутия от 2,4 JTD ,защото била с "по-дълга" 5-та скорост.Мнението му е , че няма смисъл от 6-степенна. Сега при скорост 120-130 км/ч съм на около 2500 об/мин
          Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
          Avensis 2011 -2.0 D-4D

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от krasy k Покажи съобщение
            Колата ми е с чип и той ми дава идея за 5-степенна кутия от 2,4 JTD ,защото била с "по-дълга" 5-та скорост.Мнението му е , че няма смисъл от 6-степенна. Сега при скорост 120-130 км/ч съм на около 2500 об/мин
            Смисъл от 6-степенна винаги има, стига да има достатъчно въртящ момент за нея
            най-добре намери предавателните числа на предавките на двете кутии и ги сравни. То ще си покаже
            _______
            146 JTD - ex
            Renault Megane II 1.5 dci - ex

            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

            Comment


            • #7
              Като начин на захващане стават ли 5-степенната от 2,4 двигател и 6-степенната на моя ДВГ ? Трябва ли нещо да се преработва?
              А тези предавателни числа ги нямам в книжката на колата...
              Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
              Avensis 2011 -2.0 D-4D

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от krasy k Покажи съобщение
                Колата ми е с чип и той ми дава идея за 5-степенна кутия от 2,4 JTD ,защото била с "по-дълга" 5-та скорост.Мнението му е , че няма смисъл от 6-степенна. Сега при скорост 120-130 км/ч съм на около 2500 об/мин

                Пак ще си с такава скорост на тия обороти. Слагай 6 степенна
                sigpic
                Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от pinifarina Покажи съобщение
                  Пак ще си с такава скорост на тия обороти. Слагай 6 степенна
                  А трябва ли да се преправя нещо по захващането-болтове,дупки,нов съединител и т.н.
                  Мисълта ми е да си направя сметка колко ще ми излезе като сума - кутия+другите разходи.....
                  Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                  Avensis 2011 -2.0 D-4D

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от krasy k Покажи съобщение
                    А трябва ли да се преправя нещо по захващането-болтове,дупки,нов съединител и т.н.
                    Мисълта ми е да си направя сметка колко ще ми излезе като сума - кутия+другите разходи.....
                    Съединителя е 1:1, за захващането ти написах на лично кое само се подменя, иначе всичко си пасва перфектно. Нищо друго не ти трябва да взимаш, ползваш си и твоя тампон на кутията заедно с конзоата. Хубаво е да си ревизираш съединителя и ако има нужда да го смениш а и ако имаш теч от семеринга на коляновия вал или от тапата на баланс вала, трябва да съчетаеш нещата с кутията
                    sigpic
                    Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                    Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                    Comment


                    • #11
                      Предавателните числа на 5 степенната кутия са еднакви. Както и захваштането към двг то само задния тампон ирамото е различно .Но това е за 2.4 кутия от 156 ца .Защото от 166 захващането е малко по различно но не е невъзможно.
                      CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
                      Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

                      Comment

                      Working...
                      X